.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جو متشنج شورا انتخاب شهردار محمودآباد را به تاخیر انداخت
در حالی که زمان کوتاهی تا پایان فرصت سه ماهه اداره شهرداری محمودآباد با سرپرست باقی مانده است ، نشست روز یکشنبه شورای اسلامی این شهر برای انتخاب شهردار به دلیل جو متشنج به نتیجه نرسید.

به گزارش شمال نیوز، شهرداری محمودآباد از ۲۷ مرداد ماه امسال و یک روز بعد از استعفای ناگهانی " علی صیقل وازی " با سرپرستی " حمید بطیاری " مسئول حراست این نهاد اداره می شود.

اعضای شورای شهر محمودآباد در نشست ظهر یکشنبه خود که چند ساعت به طول انجامید به خاطر اختلاف نظر موفق به انتخاب شهردار نشدند.

پیش از این رسانه های محلی اعلام کرده بودند که هشت نفر برای سمت شهرداری اعلام نامزدی کردند ولی در نهایت پس از دو مرحله بررسی تنها ۲ نفر برای روز تعیین شهردار باقی مانده بودند تا اعضای شورا در نشست خود یکی از آنها را انتخاب کنند.

سخنگوی شورای اسلامی محمودآباد یکشنبه شب در مورد نشست تعیین شهردار به خبرنگار ایرنا گفت : متاسفانه هجمه هایی که اخیرا در فضای مجازی شهر محمودآباد ایجاد شده سبب به وجود آمدن یک سری تنش بین اعضای شورا در انتخاب شهردار شده است.

حامد باقری افزود : به دلیل حساسیت موضوع انتخاب شهردار و فشاری که روی اعضای شورا وجود داشته ، جلسه کمی از حالت  عادی خارج و فضا ملتهب شد و به همین دلیل هم اعضاء به نتیجه نرسیدند و جلسه را ترک کردند.

این عضو شورای شهر گفت : برای تعیین شهردار و تلطیف اوضاع حاکم بین اعضاء قرار شد جلسه دیگری فردا دوشنبه برگزار شود.

باقری با بیان اینکه گزینه های اصلی برای تصدی صندلی شهردار انتخاب شده اند ، افزود : اگر جلسه فردا به نتیجه نرسید ، نهایتا ظرف دو روز آینده که پایان مهلت سه ماهه اداره شهرداری با سرپرست است ، شهردار انتخاب خواهد شد.

شبکه های اجتماعی محمودآباد پس از ناکامی اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار ، علت ایجاد تنش در نشست را مطرح شدن نام رییس شورا برای نامزدی شهرداری اعلام کردند و مدعی شدند که به همین سبب ایجاد دودستگی و تنش میان اعضای شورا شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.